إن كنت تملك دراجة، اكتب تقييم وعبّر عن رأيك فيها



+1ثبات علي الطريق حماله في السفر والمشوار البعيده
لا يوجد
اداه وتجميع وقوه وعزم

محمد رمضان محمود | سنوات خبرة القيادة: 4




مكنه ثبات تستحمل السفر والشغل جميله في الطريق
لا سلبيات
مكنه f250 فيبر كامل طرابه جدول مسطر كساحه انوار فنش بالكامل مش محتاجه اي مصروف

محمد رمضان محمود | سنوات خبرة القيادة: 5
good motor
good motor
great motor
Baher باهر | سنوات خبرة القيادة: 2



+2ممتاز داخل المدينة و عملي جدا
موفر في البنزين و الصيانات
شكل حلو جدا و رياضي
الاداء ضعيف علي الطرق السريعة او المفتوحة
لا يقارن بي الياباني علي الطرق السريعة
الموتسكل دا صيني بس لو اهتمت بي والله العظيم يديك اداء احسن من الياباني (داخل المدينة ) و اهم حاجة الزيت يكون محترم جدا جدا جدا و اصلي
Baher باهر | سنوات خبرة القيادة: 2
ثبات و عزم وسحب وموثوقية
لا سلبيات
تصلح استخدام شخصى وتصلح للعمل أوبر

Magdy Abdeltawab | سنوات خبرة القيادة: 35