العربية دي في الثبات تفوق سيارات كتير موديل السنة و ماتورها فعلا فعلا جبااار و دا لان فيها ماتور فيرنا نازلها في الفابريكا معموملها سيرفز كااامل بكل انواعة من حيث الماتور و مشتقاته +عدت صوت في المستخبي??
السلبيات
هي محتاجة بعد فاترة يتغيرلها الفردتين القدام و دا بسبب عزمها المفرت?? و ضبط زوايا و بسسس.