إن كنت تملك سيارة، اكتب تقييم وعبّر عن رأيك فيها




مريح ممتع بالقيادة رياضي واقتصادي
لاتوجد سلبيات
لا انا اول مالك

محمد | سنوات خبرة القيادة: 1




قويه واقتصادية وسريعه وتبريد وتدفئه مائه في المائه
فقط ناصيه تتاثر بلطسات والمناطق الوعره
لا توجد مشكلة

QaissAlaragy | سنوات خبرة القيادة: 25

عربية متكاملة بجميع الاوبشن ومربحة جدا ف القيادة
غير متوفرة كتير هنا
هيونداي النترا جميع الكماليات اعلي فئة
sivostore | سنوات خبرة القيادة: 4


عربية ممتازة اعتمادا قطع غيار رخيصة خدمة ما بعد البيع بتاعتها سوا في التوكيل أو بره التوكيل ممتازة كل الناس فاهمة فيها ما بتحشي قطع غيار كثير ومؤمن أقدم شكل خالص لغاية دلوقتي موجود والناس كلها راكبة كويسة جدا يعني الصراحة بالنسبة لي
السلبيات بتاعتها يعني المفروض الوكيل لما ينزلها يعني أول تبقى شنطة يعني المفروض هو يبقى في بس في أي عربية عامة يعني المية فيها اللي احنا بنشوف هم
السيارة جميلة في تحت كل ظروف
ahmed abdel aziz | سنوات خبرة القيادة: 30
سيارة جداً موفرة في استهلاك الوقود وقوية على الطريق بالاضافة الي السعة الداخلية مميزة جداً
لا يوجد اي أعطال الحمدلله
نعم انصح وبشدة
AL BAHAA | سنوات خبرة القيادة: 16
high performance Nice shape
hard in bumps
المالك الاول

AliSalim | سنوات خبرة القيادة: 1
مواصفات جميله
لايوجد
كلا جيده
ehab | سنوات خبرة القيادة: 1




سياره حلوه خير من الله
لايوجد
07712878712
عباس ضياء سعود احمد | سنوات خبرة القيادة: 1




مريحة جدا وفول اوبشن وحلوه سياقتها
مافي سلبيات الصراحة
فنانه
member162145362348 | سنوات خبرة القيادة: 12
سيارة اقتصادي ومريحة بطابع رياضي
ناصية عن الشارع
جيدة داخل الطرق المعبدة وأنصح بهذا الموديل
ahmed | سنوات خبرة القيادة: 44