إن كنت تملك موبايل، اكتب تقييم وعبّر عن رأيك فيه
الايفون لا غنى عنه
لا يوجد
جديد وبعدها استخدام شخصي
مصطفى فيصل | سنوات الاستخدام: 3
جهاز جيد ماجنت مقتنع بي بس من استعملتة صدمني بل اداء مالتة ممتاز
ماكو سلبيات
جهاز استعمال نضيف وما مبدل بي اي قطعة
المعروف لا يعرف
سماعة المكالمات ضعيفه
الجهاز جيد أنصح بشرأه
محمد باقر سلمان عوده | سنوات الاستخدام: 2




Good video and photo shooting anytime. Long day battery life no need to worry about charging. Display is fantastic with fluid and smooth scrolling experience
Face ID is good but sometimes need to face direct at the front camera. Speaker is fantastic and great but can’t compete with 15,16 & 17 pro model
iPhone 12 Pro Max- 128GB Battery health 89% all day long battery. Display and battery have been but in Al- Anees mobile expertise so no issues whatsoever. In mint and good condition used very well all time with protective cover. Slight negotiable for serious buyer no time waisted. Note:- no box/bill/cable & warranty finished. WhatApp & calls 50051567
Suleiman Matumizi | سنوات الاستخدام: 3
جهاز نظيف بحاله الوكاله وأنا مالكه الأول ما فيه أي عيوب والجهاز مسكر
بطاريه منخفضه
علي شقير | سنوات الاستخدام: 4
هاتف ممتاز من الاداء والتصوير الشحن
لاتوجد اي سلبيات

“lion “ | سنوات الاستخدام: 1




نضيف شرق اوسط
لا يوجد
بطاريه ٧٨
الجهاز انطي كفاله وين ميعجبك افحص
بدون كارتون مع كفاله من السرقه
فئة جيدة وتصوير كلش حلو
ما اعرف
مرتضى محمد | سنوات الاستخدام: 1
الهاتف بحاله ممتازه جدا ككل
لا يوجد سلبيات
member164768868579 | سنوات الاستخدام: 5