إن كنت تملك موبايل، اكتب تقييم وعبّر عن رأيك فيه
حلووووو مره
مرررررره حلو
alayham | سنوات الاستخدام: 5
الجهاز شغال ممتاز على السعر
مستوى البطاريه فى الاجهزه دى عموما ضعيف
جميل وادا جيد مناسب
لا يوجد سلبيات
رضا علي | سنوات الاستخدام: 3
هاتف لا يوجد به اي مشاكل
مساحة تخزين قليله
الكسر الموجود في الصوره هو من سكوريت و ليست من شاشة

Wadi’ Salah | سنوات الاستخدام: 1




نظيف تلفون
مابي اي شي سلبي
اياد مجيد حسن | سنوات الاستخدام: 1
الشركات حلوة والبطارية وكل يعني كل حاجة في حلوة اوي ضهرك من المعالج.
لا هم القصة بير بس تقريبا تنفيذ السلبيات واحدة بس هي.مدة التخزين.

shymaaabrahemail | سنوات الاستخدام: 29
لايوجد خدوش في الجاز كله
بطارية الموبيل 50 %
mokhtar soliman | سنوات الاستخدام: 5



+1تلفون حاله الوكاله ما مبطل ولا شيء
نريد نبيع مستعجل
تعال شله
مستحمل ضغط الشغل
بيسخن بس
لا بيسخن بس
محمد علي محمد علي | سنوات الاستخدام: 3
ممتاز
ضعف البطارية