إن كنت تملك موبايل، اكتب تقييم وعبّر عن رأيك فيه
ممتاز في الاداء
لاتوجد مشاكل
abo mohamed | سنوات الاستخدام: 3
Nice photos
البطارية
AliAlmsri | سنوات الاستخدام: 3
عدم التعليق
صغر الحجم

وليد الزين | سنوات الاستخدام: 2
مش غالي و البطارية ممتازة بتكمل يوم
لو مش معاك شاحن اصلي البطارية بتنزل على طول
Ahmed Jamal Bashir | سنوات الاستخدام: 1
تصوير رائع و مساحة
مافي سلبيات

Brothers games storeashraf | سنوات الاستخدام: 2
حلو وناعم
لاء مصالحته
جهاز صغير الحجم
بطاريه تستحمل العمل المتواصل
كفاءة عاليه
مساحة تخزين

zakariamelhem | سنوات الاستخدام: 3
جهاز جميل جدا
سلس في الاداء
شاشه رائعه
نوتش اصغر من الاصدارات السابقه
بطاريه عمر من متوسط لجيد
تصميم مئلوف

Nizaradnan | سنوات الاستخدام: 2
جدا جيد للصغار والعمل والتصوير ايضاً
وضوح التصوير مع الزوم
عمر البطاريه جيد لاكن بعد استخدام يصبح ضعيف قليلاً
لانه عملي وعصري
لايوجد سلبيات




