إن كنت تملك سيارة، اكتب تقييم وعبّر عن رأيك فيها


عربية ممتازة اعتمادا قطع غيار رخيصة خدمة ما بعد البيع بتاعتها سوا في التوكيل أو بره التوكيل ممتازة كل الناس فاهمة فيها ما بتحشي قطع غيار كثير ومؤمن أقدم شكل خالص لغاية دلوقتي موجود والناس كلها راكبة كويسة جدا يعني الصراحة بالنسبة لي
السلبيات بتاعتها يعني المفروض الوكيل لما ينزلها يعني أول تبقى شنطة يعني المفروض هو يبقى في بس في أي عربية عامة يعني المية فيها اللي احنا بنشوف هم
السيارة جميلة في تحت كل ظروف
ahmed abdel aziz | سنوات خبرة القيادة: 30


ما بيها عطلات
لا يوجد
لا يوجد
Yousef | سنوات خبرة القيادة: 6




عمليه وصرف بنزين قليل وتبريد بارد
ناصيف فقط
موديل 2024
فول عدى السلايد
وكشنات مو كعرباء
و كشنات مو جلد

Ahmedkhaled | سنوات خبرة القيادة: 26




رياضي وعزم قوي وسرعه عالطرق الداخليه والخارجية
صيانات دورية عادية كل ست اشهر ادامه
قويه بكل انواع الطرق
مملوكه لمالكين لمدة سنه ونصف
انصح بيها داخل المدينة
SaadSamy | سنوات خبرة القيادة: 12




موفره وجميله
لا شيء
نعم موفره

zaidabu rumman | سنوات خبرة القيادة: 20




الموديل الأفضل من حيث الجوده والسعر حتى الآن
وجود حذفه يسار وهي عيب مصنعي
انصح المستخدم فهي شبيه بالوكاله
abdulrahman | سنوات خبرة القيادة: 10

موديل حلو ومميز وقليل بالعراق
قطع غيار عالية الكلفة بالنسبة للسيارات العادية
لا توجد
مرتضى حسين | سنوات خبرة القيادة: 16

جيدة ااا
لا يوجد
لا يوجد
abdallh | سنوات خبرة القيادة: 5




تبارك الرحمان لايوجد عيب
لايوجد
انصح هدا الموديل شعبي
حمزه ابوضاويه | سنوات خبرة القيادة: 15




تبارك الرحمان السياره ممتازه
خالي من العيوب
تبارك الرحمان
حمزه ابوضاويه | سنوات خبرة القيادة: 3