إن كنت تملك موبايل، اكتب تقييم وعبّر عن رأيك فيه
لا يوجد ايجابيات
كثير التعليق
كاميرا غير جيدا جدا

ضياء محمد ابو عيشة | سنوات الاستخدام: 5
روعه الاسم
لا يوجد لدينا سلبيات
ما شاء الله
سهل الاستعمال ومفهوم وبسيط...بكل الاحوال عمله ممتاز
الشيء الوحيد المزعج ..الدعايات ولا تستطيع ان تحظرها
شراء الجديد افضل..يصلح للجميع

زيادالحوارثة | سنوات الاستخدام: 2
انيق وعملي
الحرارة وعمر البطارية
ابراهيم الحمد | سنوات الاستخدام: 3
سريع، بسيط، جميل، مريح
لايوجد تصوير شاشة، يوجد فقط بال العاب
عملي . متعدد الوظائف، مفيد في العمل والترفيه و التصوير. شكل انسيابي وتصميم أنيق. سريع الإستجابه
تسخن الشاشه مع تشغيل الكاميرا أو فتحه لوقت طويل بخاصة في الأجواء الحاره
كان جديدا. أنصح باستخدامه
Good good
Alkammera
All people
HamzaMohammad | سنوات الاستخدام: 1




بطارية تدوم وقت طويل مع الإستخدام العادى تكمل يومين مستريح بعكس الموبايلات الحديثة
بالإضافة لجسم الموبايل ممتاز و حجمه مش كبير
و البروسيسور أداؤه حلو بالنسبة لسعره
بالإضافة لو حافظت على الموبايل يعيش معاك
صوته كويس و سماعاته كويسة
ينقصه إن المياه ممكن تؤثر فيه بعكس باقى الموبايلات الحديثة و الكاميرا مش قوية زى الموبايلات الحديثة
أنا أول مستخدم ليه و شاريه جديد
الموبايل ده يصلح جدا لمن يبقى بعيد عن مكان يشحن الموبايل كمكان عمل أو بيستخدمه كثيرا و عايز بطارية تدوم فترة طويلة شغالة
Mohamed Farahat | سنوات الاستخدام: 3
يصلح للاستخدام الشخصي و يتحمل التصفح على الانترنت بشكل سريع و سلس ، بطاريه قويه تكفي لفترة طويله ، كاميرا تسبق عصرها و يتحمل الصدمات
تاخر التحديثات من الشركه و يجب طلبها
مستخدم ببطاريه جديدة و اداء ممتاز

ABU MOHAMMED | سنوات الاستخدام: 3
تلفون ولا قصعه مغير فيه كلو منيح وعلى آمنة الله
مفيه ولا ايش
AYMAN Qadora | سنوات الاستخدام: 1