إن كنت تملك سيارة، اكتب تقييم وعبّر عن رأيك فيها
الثبات جيد العزل جيد صرفية الوقود ممتاز
سعر بعض قطع الغيار الاصليه
لايوجد
Kh123ss | سنوات خبرة القيادة: 22

عائلية
رباعية الدفع
ممتعلة للرحلاات
تحتاج وقود
نعم
انا المالك الثاني
member164174777131 | سنوات خبرة القيادة: 6




اقتصاديع
لايوجد
هوندا بايلوت
fortniteYTالعربQ8 | سنوات خبرة القيادة: 14
نوع حلو
لايوجد
لايوجد
laeth | سنوات خبرة القيادة: 23




I chose this car because it has alot of space the the trunk while the seats r still open it's a large SUV
the consumption of fuel is slot 3,400cc engine
this car behaves like a beast in the city has a great kick to it I would recommend this model to a daily traveller as it has alot of space in it

obaid shah | سنوات خبرة القيادة: 50
Honda is always the best because of its economy and the extra features it provided
There is only one cons compared to Toyota or hyundai parts of Honda are expensive
In City a little more gasoline consume .
ASRFg | سنوات خبرة القيادة: 3


افضل السيارات
ما في سلبيات
لا ليس مملوكه لاحد من قبل

Saberahmed | سنوات خبرة القيادة: 25




To much good
Everything ok
Very good condition and all ok
Nishat | سنوات خبرة القيادة: 10
Like new, very well taken care of
NA nothing
The car is very elite
Mahmoud | سنوات خبرة القيادة: 4
الله يبارك
و. اغلىوز
تالبلببيربري
عبدالرحيم عمر عويدات | سنوات خبرة القيادة: 80